Kierownik hotelu będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
Pokój w hotelu wynajmowany Jest na doby.
Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 100.
Jeśli gość nie określ" czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią I standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
Hotel ma obowiązek zapewnić:
warunki pełnego I nieskrępowanego wypoczynku Gościa
bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu
profesjonalną i uprzejmą obsługę
sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku Jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą
przechowanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług
Hotel dysponuje parkingiem ogrodzonym, ale nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub Innego pojazdu należącego do gościa.
Gość może przywieść do hotelu psa, gdy:
sam zapewni mu posłanie
pies nie będzie biegał luzem po terenie hotelu, ale będzie prowadzany na smyczy
w celu załatwienia czynności fizjologicznych pies będzie wyprowadzany poza teren hotelu
Gość jest zobowiązany do uprzątnięcia nieczystości pozostawionych przez psa
Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób
Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę
Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 7:00-22:00
W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek i innych podobnych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo Innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju
hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na koszt odbiorcy. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
ul. Warszawska 68
08-445 Osieck
Tel.: +48 25 685 70 14
Tel.: +48 25 685 72 42
e-mail: biuro@hotelosieck.pl
ul. Warszawska 68
08-445 Osieck
Tel.: +48 25 685 70 14
Tel.: +48 25 685 72 42
e-mail: biuro@hotelosieck.pl