Oferta biznesowa

Oferta biznesowa

Konferencje, sympozja, szkolenia, wyjazdy integracyjne
Usługi dla biznesu

W ramach usług świadczonych dla klientów biznesowych, hotel oferuje szeroki zakres działań związanych z organizacją wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych: konferencji, sympozjów i szkoleń.
 
Do dyspozycji oddajemy 5 sal konferencyjnych ( dla 12,15, 20, 40,100 osób), dające możliwość organizacji szkoleń łącznie do ok. 200 osób.
Sale wyposażone są w sprzęt konieczny do obsługi profesjonalnych spotkań. Nasza restauracja zapewnia pełną obsługę gastronomiczną. Każde ze spotkań jest przygotowywane na indywidualne zamówienie po to, aby jak najlepiej sprostać wymaganiom Gości. Przerwy kawowe możemy przygotować zarówno wewnątrz budynku jaki i na tarasach zewnętrznych.
 
Poniżej znajdziecie Państwo przykładowe oferty. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółow.
 

Firmowe spotkanie wigilijne

Specjalna oferta promocyjna na jesień


Dostępne sale
Oferty

Skontaktuj się z nami

[contact_form lang=pl]