Oferta biznesowa

Oferta biznesowa

Konferencje, sympozja, szkolenia, wyjazdy integracyjne
Usługi dla biznesu

W ramach usług świadczonych dla klientów biznesowych, hotel oferuje szeroki zakres działań związanych z organizacją wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych: konferencji, sympozjów, szkoleń oraz imprez integracyjnych.

Do dyspozycji oddajemy 4 sale konferencyjne ( dla 15, 20, 40,100 osób), dające możliwość organizacji szkoleń łącznie do ok. 150 osób.
Sale wyposażone są w sprzęt konieczny do obsługi profesjonalnych spotkań. Nasza restauracja zapewnia pełną obsługę gastronomiczną. Każde ze spotkań jest przygotowywane na indywidualne zamówienie po to, aby jak najlepiej sprostać wymaganiom Gości. Przerwy kawowe możemy przygotować zarówno wewnątrz budynku jaki i na tarasach zewnętrznych. Zapewniamy również nocleg, parking na terenie obiektu oraz dostęp do internetu.
 

 
Poniżej znajdziecie Państwo przykładowe oferty. Zapraszamy do kontaktu drogą telefoniczną (25) 685 70 14 oraz e'mailową: biuro@hotelosieck.pl
 

 
Firmowe spotkanie wigilijne
 
Specjalna oferta promocyjna na jesień

Dostępne sale
Oferty

Skontaktuj się z nami

Tel.: (25) 685 70 14

biuro@hotelosieck.pl